Forum www.polskiepb.fora.pl Strona Główna

 Domain 318 U-Turn vs 66VF
Idź do strony 1, 2  Następny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
pietrek
user3
user3



Dołączył: 12 Gru 2008
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: Sob 21:27, 13 Gru 2008    Temat postu: Domain 318 U-Turn vs 66VF

Jak w temacie, Domain 318 U-turn vs 66VF który lepiej? Amorka szukam do fr i lekkiego dh, trochę slop, najbardziej jakoś bym był za Domainem bo regulowany skok i można sobie zawsze ustawić tak jak się chce, cena też niższa, za praktycznie nówke Domaina można mieć używkę 66. Który się bardziej opłaca? Który ma lepszą prace?
A i jeśli 66 to max do 2007 roku.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pietrek dnia Sob 21:29, 13 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Borys
User
User



Dołączył: 05 Gru 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 9:02, 14 Gru 2008    Temat postu:

Ja mam domaina 318 u-turn i tez ie zastanawialem nad 66.To tez zalezy od ramy bo jak zalozysz 66 a domaina to bedie bardzo duza ruznica.Podobno jak zalozysz 66 to bedziesz mial strasznie wysoko a przy domainie masz regulacja.Jak masz slaba rame to tez ci moze szybko glowka pujsc po 66

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Damix
Administrator
Administrator



Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie 10:15, 14 Gru 2008    Temat postu:

tak jak borys napisal zalezy jaka masz rame. 66maja plus ze maja powietrze ale pry tkim skoku chujowo tohodzi. ale zalezy kto co woli jak mas mozliosc to przejedz sie na tych amork i sprawdź korego praca ci bardziej odpowiada. pzdr

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pietrek
user3
user3



Dołączył: 12 Gru 2008
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: Nie 12:13, 14 Gru 2008    Temat postu:

Na 66 mam możliwość jeżdżenia, w sumie napisałem że 66VF, może być też RC2X jak dla mnie ten amor chodzi super, na Domainie niemam jak właśnie. A rama to obecnie sign fr2 ale niegługo prawdopodobnie Kona Stinky 2005 S

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Damix
Administrator
Administrator



Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie 12:19, 14 Gru 2008    Temat postu:

to weź 66 mysle ze przy konie beda lepiej sie sprawowaly ale niech jakis uzytkownik jeszcze sie wypowiedzial

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Karol
User
User



Dołączył: 15 Gru 2008
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:05, 15 Gru 2008    Temat postu:

zależy też jak jeździsz i jak masz zamiar jeździć kiedy będziesz używał amortyzator Wink bo ten fr i lekkie dh może różnie wyglądać Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kori
User
User



Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto 13:31, 16 Gru 2008    Temat postu:

Borys ma mojego Domaina. W sumie amor na początku lubił się psuć. 3 naprawy gwarancyjne tłumika motion control. Potem już się dotarł i świetnie działał. Jeżeli chodzi o 66vf domain nie ma porównania. Domaina 318 możemy porównać do 66rc2x. Ma tą przewage,że 66 jest zawsze progresywne,a domaina ustawimy jak będziemy chcieli. A i uturnem nie wolno się za często bawić ,bo szybko można go zjechać. Z tych 2 domain.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piplo
User
User



Dołączył: 07 Maj 2009
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Police

PostWysłany: Czw 11:40, 07 Maj 2009    Temat postu:

Witam,

Korzystając z tematu chciałbym się dowiedzieć czy wsadzenie Domain 318 U-Turn (160mm) do NS Bitch model 2008 mija się z celem?

Dziękuje i Pozdrawiam Serdecznie ~ piplo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
randy-rockstiff
User
User



Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: gdańsk

PostWysłany: Czw 13:31, 07 Maj 2009    Temat postu:

Jeździłem jakiś czas na bitchu '08 z 66.
Fajna sprawa, jednak wiele osób twierdzi, że geo w takim wypadku jest zjebane.
To wszystko zależy gdzie latasz: do streetu koło 100mm, do dirtu koło 130mm.
Aktualnie latam na 130, jednak jakoś niedługo powrócę do "szóstek", bo to zajebista sprawa ;]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez randy-rockstiff dnia Czw 13:38, 07 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Damix
Administrator
Administrator



Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw 14:27, 07 Maj 2009    Temat postu:

domain w bitchu to naprawdę fajna sprawa bo jednak masz ten u-turn i praca domaina mi się podoba i nie będzie problemu ze korki od 66 haczą przy x-upie ;P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piplo
User
User



Dołączył: 07 Maj 2009
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Police

PostWysłany: Czw 14:28, 07 Maj 2009    Temat postu:

powiem tak - składam uniwersalny rowerek All-Mountain, lekkie DH/FR dirty raczej odpadają Wink dlatego tak się zastanawiałem jak wygląda sprawa z Domainem 318 jak coś to wybiorę Pike 454 U-Turn ze skokiem 140mm

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Damix
Administrator
Administrator



Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw 14:34, 07 Maj 2009    Temat postu:

ten pike jest fajny ale domain ma skok 160mm a bitch ma gware na 180mm wiec domain mi się wydaje ciekawszy jeśli chcesz se po lesie śmigać ;P a czasem 140mm skoku może być za mało

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piplo
User
User



Dołączył: 07 Maj 2009
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Police

PostWysłany: Czw 14:39, 07 Maj 2009    Temat postu:

no właśnie trochę się obawiam tego skoku...
Zacytuje zdanie z instrukcji obsługi od ramy Bitch model 2008

Cytat:
Bitch: widelec amortyzowany o skoku od 100-140mm


czyli na to wychodzi, że wsadzając większego amorka o skoku 160mm popsuje geo ramy (?) mowa o modelu z 2008r wiem że w starsze modele '06, '07 była gwara na 180mm ale mogę się mylić...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
randy-rockstiff
User
User



Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: gdańsk

PostWysłany: Czw 14:56, 07 Maj 2009    Temat postu:

piplo, teoretycznie tak. Jednak latałem z amorem o większym skoku i mi to pasowało.

Co do wytrzymałości Bitcha '08, u mnie na papierku od gwarancji jest napisane:

"Gwarancja na ramę Bitch obowiązuje w przypadku zastosowania widelców jedno- i dwupółkowych o skoku nie większym niż 180 mm z wyłączeniem widelców Marzocchi Monster lub podobnych" Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piplo
User
User



Dołączył: 07 Maj 2009
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Police

PostWysłany: Czw 15:04, 07 Maj 2009    Temat postu:

haa no właśnie tyle, że to mogła być instrukcja ze starszych modeli Smile
korci mnie ten Domain 318 ale jeszcze upewnię się pisząc do nsbikes, jak mi odpiszą dam Wam znać Wink

Nie chce po prostu robić sobie zbędnego problemu ale zawsze można zaryzykować.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.polskiepb.fora.pl Strona Główna -> Sprzet Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
gRed v1.3 // Theme created by Sopel & Programosy
Regulamin